Trött

Elise blev vaccinerad igår och dagen gick därefter i gnällighetens tecken. Av någon outgrundlig anledning så tyckte jag att det var en bra idé att baka lussebullar på eftermiddagen. Kombinationen av bullbak och gnällighet tog knäcken på mig så när Jörgen kom hem var jag slut.

Gick och la mig i sängen vid 19:30 och somnade innan 21. Tyvärr så ville inte barnet sova så strax innan 22 vaknade hon och vägrade somna om. Hon fick då komma över i våran säng men det dög inte heller. Jörgen gjorde välling då hon matvägrade innan hon skulle sova men hon for omkring och knorrade även efter matningen. Sen har hon mest ormat omkring hela natten så min efterlängtade sömn uteblev tyvärr...

Nu ser jag däremot fram emot att galoppera på åkern idag. Tror pållen längtar minst lika mycket!

Kommentera här: