Play nice

Jag blir lite trött på att många tjejer är så dåliga på att vara snälla med varandra. Det snackas skit till höger och vänster utan någon tanke på hur ledsen personen man pratar om kan bli. Jag tar lika illa vid mig varje gång jag får reda på att någon pratar om mig. Varför ska vi behandla varandra på det viset?

Jag har fått höra så många osanningar om mig och min häst att jag inte kan komma ihåg dom alla. Allt från att jag är rädd för att rida honom utomhus till att jag ska sälja honom. Och det som gör mest ont är att det många gånger är folk som jag klassar som mina vänner som håller på.

Funderar du på något så fråga mig. Tycker du att jag gör något fel eller tokigt så säg åt mig. Det är bara jag som kan förklara och motivera hur jag tänker.

Play nice och kom ihåg hur det känts de gånger du fått reda på att nån har pratat bakom din rygg.

Kommentera här: