Beslutet är taget...

...och jag ångar mig inte än iaf :)

Vi har velat, funderat, vägt plus mot minus och just nu väljer vi att stanna. Jag har som jag nämnde tidigare fått en jättefin möjlighet på jobbet här i Umeå. Jag får vara med och starta en entreprenad och sen ska jag även driva den. Det är en merit och erfarenhet som jag inte kan tacka nej till faktiskt! Och det är inte säkert att jag får den möjligheten någonsin igen. Men Skåne finns ju kvar. Och om jag gör det här bra kommer det att öppnas fler dörrar för mig.

Det finns fortfarande goda möjligheter för mig att flytta inom företaget, men ju bättre jag gör ifrån mig innan desto bättre jobb kommer jag att kunna få. Jag vill få mycket frihet i hur jag utformar min tjänst och min framtid inom företaget vilket jag också tror att jag kommer att kunna få möjlighet till längre fram.

Kommentarer:

1 Friskey:

Åh vilken chans! :D Vad spännande!

Kommentera här: