Att stå upp för sig själv

Det här året har jag verkligen tränat på att stå upp för mig själv, sätta gränser och veta mitt eget värde. Har flera gånger fått möjlighet att utmana mig själv i situationer på jobbet och jag måste säga att jag har gjort stora framsteg! Jag har vågat stå på mig och har på så vis lyckats skapa bra förutsättningar för mig själv. 

Jag är faktiskt stolt över mig själv och den resa jag har gjort på jobbet sedan jag började i slutet på februari. Från en administratör på deltid till att få starta och driva en entreprenad på inte ens ett år, det känns bra!  

Men mest stolt är jag över att jag inte bara tackar och tar emot utan att jag faktiskt säger ifrån och är tydlig, till både mina kollegor och min chef.

Det ska bli spännande att se vad 2014 kommer att bjuda på :)  

Kommentarer:

1 Jenny Nyström:

Vad kul att det går bra =)

Svar: Tack vännen :)
Rebecca

Kommentera här: