Jobb(igt)

Oj vad den här sköna julledigheten skenade iväg! Började jobba igen igår och det känns som att jag aldrig har varit ledig typ. Men det är ju bara ett halvår kvar till sommaren, woho.
 
Känner mig trött och slut i kropp och själ just nu men det går väl över. Vädret gör sitt till med konstant regnande och ingen snö så det är kolsvart typ 23 timmar av dygnet. Hur muntert är det liksom?
 
Ska försöka komma igång med träningen igen nästa vecka. Jag tror jag kan må bra i huvudet av det. Men jag tänker inte ha något käckt nyårslöfte om att jag ska träna mer och leva på sallad, vatten å luft. Nä. Jag tränar för att jag vill det.
 
Mitt nyårslöfte är att jag ska försöka vara lite bättre. Helt enkelt växa lite mer som människa. Tro att jag kan. Våga prestera på alla plan. Inte fälla krokben för mig själv.
 
Och med tanke på hur ur fas jag känner mig just nu så kommer det inte vara jättesvårt att vara lite bättre imorgon.

Kommentera här: