Prestationssug

Jag är så jäkla sugen på att utvecklas och prestera just nu! Och då är det ju självklart hästen jag pratar om ;) På jobbet utvecklas jag och presterar mest hela tiden så där har jag inte samma abstinens. Men på hästryggen vill jag vill verkligen höja mig ett snäpp och känna mig säkrare i mig själv. Och jag vill även kunna höja hästen ett snäpp, men jag tror att det går hand i hand.

Eftersom att jag är så jäkla dålig på att tro på min egna förmåga behöver jag ha folk i min omgivning som gör det. Folk som söttar mig och puschar mig i rätt riktning helt enkelt. Jag känner ett fantastiskt stöd från Erik Berggren och tycker att jag är på väg i rätt rikning, men än har vi en lång väg att gå.

Att få bli uppbyggd inifrån och ut, det är det som är viktigt för mig. Jag tvivlar så lätt på mig själv och behöver bli duktigare på att se mina egna styrkor och på att tro att jag verkligen kan! Jag KAN. JAG kan.

2014 ska bli awesome!!!!
 
 
 

Kommentarer:

1 Erica Cox:

Sorry, det var ju inte meningen ;) och förresten vet jag att DU KAN. ;) Ska du gå på Jens-Clinicen förresten? verkar bra tycker jag, får se om jag får med mig några st så kanske vi kommer ner :)

Kommentera här: