Måndag hela veckan?

Det känns lite grann som att det bara är måndagar och fredagar nu för tiden. Veckorna rusar fram och jag hinner inte allt jag vill varesig på jobbet eller på fritiden. Otillräcklig känner jag mig. Men snart är julen här, en månad kvar nu! Och då blir det lite välförtjänt ledighet.

Lillebror med sambo och son kommer upp över julen och det ser jag verkligen fram emot! Att få kvalitetstid med bästa svägerskan ska bli toppen! Och att Elise och Armas får träffas är också jätteroligt :)

Var för övrigt på Pegasus på lunchen och hittade det mesta av det jag behöver till Kanans bettbyte. Eller, jag hittade precis det bett jag ville ha men då var det något produktionsfel på just det så hon var tvungen att beställa ett nytt. Det var liksom vasst i kanten av plasten och så vill jag ju inte att det ska vara. Men sidostycken har jag köpt och en pullargrimma skulle hon ta hem i samband med bettet så då har jag alla delar :)

Kommentera här: