Vad hände med mitt promenadväder?

Jag har ju planerat att gå ner på stan idag för att uträtta lite ärenden, men nu snöar det ju bltsnö sidleds... Hmmmm... Hoppas på att det slutar snart så att jag får mig min motion idag också. 
 
Elise är en riktig klätterapa just nu. Hon klättrar upp på leksaker och står och balanserar, ryggstödet på soffan är också kul att klättra på, mamma också för den delen. Tänk att hon kan vara helt ohämmad när det kommer till höjder och klängande men att det ska vara så läskigt att börja gå. Så fort hon kommer på att hon står själv så får hon panik och sätter sig ner. Inte lätt att vara liten alla dagar :)
 
Igår vikarierade jag som dressyrryttare på fina Kalle. Anette sa på skoj att jag skulle lära honom galoppombyten, så det gjorde jag, haha! Först fattade han inget utan sprang fint i förvänd galopp oavsett hur tight jag vände för att få honom ur balans. Men tillslut föll poletten ner och sista bytena gjorde han helt för skänkeln utan att jag behövde rubba balansen på honom -duktig Kalleplutt!
 
 

Kommentarer:

1 jenny:

Tänk vad dressyrhästar kan lära sig fort =)

Svar: Eller hur ;)
Rebecca

Kommentera här: