S K I T

Rubriken sammanfattar hur gårdagen gick på Bilprovningen. När jag kör in i hallen slår fjädringen ihop och vägrar gå isär så däcken ligger kloss med stänkskärmen. Jippi. Så nu står jag utan transport en tid framöver tills vi har råd att laga den. Typ inte så jättebra direkt.
Men det som inte dödar det härdar så jag biter ihop.

I övrigt var dagen bra då jag dels fick napp på en möjlighet till jobb. Telefonen ringde och jag fick en fråga om ett jobb som inte är annonserat. Nu väntar jag bara på att dom ska komma fram till hur mycket tid det handlar om för jag har sagt att är det 75 % eller mer så tar jag det men dom har inte bestämt hur tjänsten ska utformas än. Det är ett grav.vik på ett år.

På kvällen var jag på avskedsmiddag med finaste Karin P som ska lämna oss och flytta till Kalmar. Alltid mysigt att träffa tjejerna och snacka lite skit! Dessutom är dom världens bästa allihopa som bjöd stackars fattiglappen Rebecca på maten <3

Kommentarer:

1 jenny:

Det var ju en liten present från oss, klart du oxå skulle äta =)

Svar: En väldigt uppskattad present :)
Rebecca

Kommentera här: