Ja inte blev det bättre...

Bestämde mig för att ringa en sista gång till den där jobbmänniskan. Blev väldigt förvånad när jag faktiskt fick ert svar den här gången. Jag presenterade mig och sa "du hade ringt och sökt mig". Och hon säger typ "eeee jaaahaaaa vaaad kan det ha varit då... Hmmmmm" Tillslut kom hon på vem jag var iaf. Och då frågar hon om jag kan komma på intervju i Övik på måndag. Jaha? För vilka pengar då ska jag ta mig dit? Jag förklarade att jag är föräldraledig och att det är svårt att hitta nån som kan ta Elise så länge. Frågade om inte hon skulle upp till Umeå snart men se det skulle hon inte. Hon var så måttligt intresserad av mig att hon bestämde sig för att göra en notering på att hon skulle höra av sig till mig när hon nu skulle till Umeå nästa gång.

Tillbaka på ruta ett. Jippi.

Kommentera här: