Livet är inte dagarna som går, utan dagarna man minns

Så var nästan det här året avklarat. 2011 har medfört den största förändringen i mitt liv så här långt, jag har fått den största kärleken i mitt liv.

Om jag ska göra en kort årsresumé (för det måste man väl göra?) så såg 2011 ut så här:

Jag fyllde 30 år och firades på bästa sätt av fina vänner och familjen. Vi renoverade lägenhet för allt vad vi var värd och har blivit värdsmästare på tapetsering.Vi bestämde oss för att utöka familjen Andersson och magen min började växa. Mitt vikariat som Konsultchef tog slut efter ett intensivt år. Jag tävlade Kanan under första halvan av året och sen fick Kerstin ta över. Vi blev en katt fattigarem trodde vi, sen kom hon tillbaka. Jag blev faster till finaste lilla Armas. Mitt livs största dag kom lite fortare än vad vi hade trott och det var mer tumultartat än vad vi hade önskat. Vi fick en skatt.

Ska bli spännande att se vad 2012 kommer att innebära!

Önskar er alla ett Gott Nytt år och ett fantastiskt 2012!

Kommentera här: