Själavård

Det har varit en intensiv början på 2014 för mig. Jag gillar när det händer mycket men nu är det fullt ös hela tiden och det håller på att ta ut sin rätt. Jag är väldigt trött, både på morgonen och kvällen och jag har ofta migrän. Jag inbillar mig dock att det håller på att lugna ner sig nu, men vi får väl se ;)

Idag har jag i alla fall varit ute på långtur med Kanan. Han fick galoppera till han saktade av både bort från stallet och på vägen hem. Det var en nöjd kille som gick ut i hagen efter den turen :) Så härligt med perfekta ridvägar som aldrig tar slut med perfekt underlag dessutom! Det måste vara bland det bästa man kan göra för en trött själ, bara ligga och rulla i nysnön i full galopp :) 


Efter lunch åkte jag och Elise ner på stan. Jörgen skulle till garaget och släppte av oss på mitt jobb. Jag fixade lite saker som inte hunnits med under veckan men som måste bli gjort helst igår medan Elise gick igenom alla lådor, studerade kopieringsmaskinen, ritade lite osv. 

Sen gick vi ner på stan, Elise somnade och jag köpte skor, hehe. Passade också på att besöka Kahls och köpte både chokladpraliner och en chai latte. Förstår inte varför jag dricker någonting annat i över huvud taget? Man borde kunna leva på den latten! 


Kommentera här: