Blandade känslor

Ja hörreni, nu verkar det vara slut på ledigheten. Jag fick ett av jobben och kom tvåa på det andra vilket känns bra. Enda problemet nu är att dom vill att jag ska börja till veckan. Och vi har inte löst barnomsorgen än. Jippi. Känner mig stressad och lite orolig för att jag inte har någon kontroll. Nu tror jag att hon kan få börja hos dagmamma typ omgående för jag har inside information som säger det. Men inget är klart än och det känns JOBBIGT! Jag kommer dock att jobba halvtid mars ut och sen blir det 75 % fram till årsskiftet så förhoppningsvis löser det sig.

Men hur ska jag klara mig utan det bästa jag har hela dagarna? <3

Kommentarer:

1 jenny:

Wii vad roligt =) det kommer gå bra med barnomsorg, du får ni längta lite till varandra och det är alltid trevligt med lite pengar i plånboken =) Grattis!

2 Emma:

Grattis! :) Allt löser sig till det bästa :)

Kommentera här: