Vad händer här då?

Okej, utpressning av chef i Skåne pågår. Vet dock inte hur framgångsrik jag är....

Däremot så går det väldigt bra på jobbet här i Umeå och chefen här är mycket nöjd med mig så det är ju kul! Vi har vunnit anbudet på en entreprenad och jag ska vara Verksamhetschef för den vilket är spännande och utmanande. Så skulle det inte bli något med flytten nu så kan jag leva med det.

Är så himla slut i skallen nu. Sitter och väntar på att Jörgen ska komma och hämta mig så får jag åka hem till mitt lilla hjärta :) Mormor hämtar ju henen på onsdagar så hon får lite kortare dag och dom får kvalitetstid tillsammans, kan det bli bättre än så? Any how, är som sagt helt utblåst i hjärnan så jag har nästan lust att göra kväll när jag nattar Elise. Tänk så skönt att få lägga sig i sängen...! Tur för mig att världens bästa medryttare tar hand om hästen idag :)

Kommentera här: