Nalta mycke

Nu har karusellen dragit igång och min vecka är fylld av möten, överlämningar, förhandlingar och planerande. Spännande och roligt men också slitigt och det känns att det tar på. Men jag gillar ju också att ha mycket att göra :) 

Kanan var till tandläkaren igår och det hade gått bara fint även om jag inte kunde vara med själv. Det blev inga större ingrepp, någon vasshet togs bort och även nån hake.  Känns skönt att ha det gjort. Själv har jag några stallfria dagar nu och det är nog välbehövligt. 


Kommentarer:

1 Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot:

Hej! Jag vill bara tipsa om en bloggtävling jag har på bloggen där du kan vinna priser från K9 Horse som är helt klart bäst på marknaden inom hästvårdsprodukter.

Här är tävlingen: http://stockholmsjenna.se/?p=23269 .

Svar: Tack för tipset! :)
Rebecca

Kommentera här: