Hoppa utan häst

Ja, idag så testade jag mina vingar. Tyvärr så var jag tydligen inte så begåvad när det kommer till hoppning utan häst så jag kraschade hindret totalt. Konstigt nog så gick det ganska bra men lite mörbultad är jag allt...! 

Har ju provat på att hoppa för Emma Emanuelsson i helgen. Har fortfarande inte bestämt mig för om jag trivs med att rida för henne men det var iaf inget med träningen som jag motsätter mig. Inga konstigheter alls egentligen. Men jag har bestämt mig för att jag ska prova en gång till för att kunna ta ställning. Det är trots allt inte så lätt för en tränare att gå in på detaljer första gången som ett ekipage tränar för dom. 

Tänker fortfarande ha kvar Erik som min huvudtränare men eftersom att jag inte veckotränar så kan det vara bra med ett komplement. 

Så vi kan sammanfatta det med "to be continued"

Kommentera här: