Midsommar och livet där efter

Har haft en helt underbar midsommar ute i stugan med familjen. Det blev en perfekt helg som bara kunde ha blivit bättre om den varit lite längre. Har ätit gott och mått gott helt enkelt.

Lite tråkigt var dock att det blev sista helgen med Robin, Anna och Armas innan deras flyttlass går till Skåne nästa helg. Jag är såååå avundsjuk på dom som äntligen får komma iväg. Jag vill också!

I mitt liv är det Sundsvallstävlingen till helgen som är den största händelsen på ett tag. Det blir första gången för mig som jag ska vara utan mitt lilla hjärta flera dagar. Hoppade lite idag och han gick riktigt bra! Har även gått igenom alla broddhål och kollat gängorna och allt såg bra ut. Bästa hovslagaren sömmade om den bakhoven som var kvar att göra och fixade checken av hålen medan han väntade på att de hästar han skulle sko skulle komma in.

Nu ska jag söka jobb så jag också får ta med mig min familj och flytta till Skåne nån gång :)

Kommentera här: