Madness, sadness and so on

Ja hörreni det börjar bli tröttsamt det här... Ett av jobben jag varit på intervju för hörde av sig idag och meddelade att jag gått vidare i rekryteringen och att dom vill att jag kommer på en till intervju med chefen. Och då kommer vi till upprepningen -vem betalar min resa ner? Jag har nyss besökt Skåne och kan inte direkt hosta upp dom pengarna igen... Dom skulle diskutera saken och återkommer idag eller imorgon. Ni skulle bara veta hur galet less jag är på den där skiten. Jag vill inte tappa massa möjligheter pga att jag bor där jag bor idag. Jag tycker faktiskt att jag har visat att jag är serös och intresserad genom att stå för en resa själv. 
 
Ja, ja... Jag ska väl inte ta ut något i förskott men jag är så jädras less på att det blir så här.... 

Kommentera här: