Dagarna går

Det är ju helt galet hur fort dagarna rusar fram utan att jag egentligen tycker att jag gör något. Vaknar, Elise äter, jag äter Elise somnar en stund, Elise äter, vi chillar, Elise äter, jag äter, vi åker till stallet, Elise sover, jag rider, vi åker hem, Elise äter, Jörgen kommer hem, vi äter, Elise äter, Elise sover, Vi sover. Visst låter det spännande?
 
Idag har jag dock haft det toppenbra och gått på prommis med bästa Lotta och sen fick jag lunchsällskap. Nu ska vi strax åka iväg och ha hopplektion med Emelie. Så det smyger in sig lite andra saker i rutinen ibland. 
 
Longerade Kanan idag (ja Jenny, du läste rätt! Det gick dessutom ganska bra) och han såg bra ut. Marginellt stelare i höger bak, skönt! 

Kommentarer:

1 jenny:

WIIIII du är så duktig =)

Svar: Tack :)
Rebecca

Kommentera här: