Äventyret avslutat för denna gång

Nu sitter jag på Arlanda igen och väntar på flyget. Resan har varit givande och jag hoppas verkligen att det här ska leda till något mer.

Första intervjun som jag hade på måndagen var totalt bortkastad tid. Dom var inte alls intresserad av mig och efter bara en liten stund sa hon som intervjuade mig "Jaha, är det något mer du vill säga under detta KORTA möte?". Där blev det ganska tydlig att jag inte var nåt att ha, haha!

Men båda intervjuerna jag har varit på idag har känts bra och jag hoppas att någon av dom kan leda till att jag får mig ett jobb.

Allt är dessutom klart med jobbet i Karlskrona så jag åker dit på intervju den 10:e! Där var det minsann inga krusiduller kring min resa osv. Det känns riktigt spännande vill jag lova :)

Nu längtar jag hem till min fina familj! Men det har varit riktigt roligt att få umgås med lillebror, Anna och Armas. Oj så bra det kommer att bli om vi får flytta ner till dom.

Bjuder på en bild på Armas :)

Kommentera här: