Sunshine

Åååå vilken lycka att få rida ute i SOLEN idag!! Och å vilken lycka att jag har typ världens snällaste unge! Hon sov så gott ända tills jag hade klivit av hästen, då vaknade hon till och den eminenta barnvakten i form av Jeanette höll henne några minuter medan jag stoppade in häst och alla leriga saker i transporten.

Hoppningen gick bra idag. Fick nöta lite på de tre första hindren i banan för att få till det men det gick bra på slutet. Har inte riktigt den där "å vilken fantastisk tränings"-känslan i kroppen, vet inte riktigt varför... Hästen hoppade riktigt bra och missarna var inte stora alls. Jag red bra men var lite ojämn i anridnignen på en kombination, hade lite svårt att hitta en bra distans dit.

Har i alla fall äntligen fått napp på ett jobb i Skåne där jag har lite kontakter! Så nu hoppas jag att jag ska få komma på interjvu iallafall. Dom måste ju få träffa mig irl för att förstå hur fantastiskt bra jag är ;)

Nu ska jag smutta lite mer på mitt goda rödvid och imorgon blir det premiär på badhuset för lilla älsklingen! Ska blir riktigt roligt, hon älskar ju att bada!

Kommentera här: